dostawa                                                                                                                                                                                                                                                                     Telefon  ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE +48 530 848 435

Koronawirus: jak przygotować gabinet kosmetyczny do obsługi klientów? 0

Koronawirus: jak przygotować gabinet kosmetyczny do obsługi klientów?


#koronawirus zmienił wszystko i odcisnął swoje piętno praktycznie na każdej branży, lecz najmocniej uderzył w sektor usługowy. Pomimo tego coraz więcej osób deklaruje chęć wizyty u kosmetyczki, czy manicurzystki. Przeczytaj, jak przygotować gabinet kosmetyczny na obsługę klientów w nowej rzeczywistości?

Z tego artykułu dowiesz się:
Dlaczego gabinet trzeba otworzyć jak najszybciej?
Jak zaprojektować i wdrożyć komunikację z klientem?
Czy osłona antywirusowa jest niezbędna w gabinecie kosmetycznym?
Jak działa osłona antywirusowa?

#zostańWdomu faktycznie sprawiło, że wielu Polaków na pewien czas zrezygnowało z zabiegów, które nie są niezbędne. Ale pandemia nie zlikwidowała tych potrzeb na stałe. Narodowa, dobrowolna kwarantanna, paradoksalnie wzmacnia chęć wizyty u fryzjera czy w gabinecie kosmetycznym, ponieważ kojarzy się ona z normalnością. Tyle, że nic już nie będzie takie, jak dawniej.

 

Dlaczego gabinet trzeba otworzyć jak najszybciej?

Należy uświadomić sobie, że zagrożenie zakażeniem #koronawirus nie zniknie. Nawet jeśli zostanie opracowana skuteczna szczepionka przeciw COVID-19, nadal wszyscy będziemy wystawieni na ryzyko infekcji. Dlatego właśnie wyczekiwanie na moment odpowiedni do ponownego otwarcia gabinetu kosmetycznego, kiedy już wszystko wróci do normy, to zupełnie błędne rozumowanie.

Nic nie wróci do normy, ponieważ normy bezpowrotnie przestały obowiązywać. Nie można mówić o czasie przed i po pandemii, bo nigdy nie będzie “po”. Chociaż pandemia w końcu się skończy, ryzyko nie zniknie. Co najwyżej zmaleje. Tymczasem zamknięty na cztery spusty gabinet kosmetyczny z dnia na dzień zwiększa frustrację klientów, zamiast poprawić ich samopoczucie i polepszyć nadwyrężone kwarantanną zdrowie psychiczne. Dlatego właśnie trzeba wrócić do pracy, jak najszybciej i w dobie nowego zagrożenia podjąć takie działania, aby klienci i personel czuli się bezpiecznie oraz komfortowo.

 

Jak zaprojektować i wdrożyć komunikację z klientem?

Sprawą podstawową w minimalizowaniu ryzyka zakażenia koronawirusem, jest czytelna i zrozumiała komunikacja z klientem. Tylko dzięki niej można zastosować skuteczne rozwiązania, które poprawią bezpieczeństwo. Nawet najważniejsza rzecz, czyli konieczność częstej dezynfekcji dłoni, musi zostać klientom przekazana w sposób jasny i stanowczy.

Doskonałym pomysłem jest wydzielenie w gabinecie kosmetyczny tzw. ścieżki przyjęcia, czyli zaplanowanej trasy, którą pokona każdy klient od wejścia, aż do punktu zabiegowego. Na samym początku trasy koniecznie należy zapewnić płyn do dezynfekcji dłoni, najlepiej w podajniku z fotokomórką, który działa bezdotykowo, oraz jednorazowe rękawiczki. Wszystkie drzwi na trasie trzeba pozostawić otwarte na oścież, aby wykluczyć kontakt z klamką. Toalety warto wyposażyć w czytelne instrukcje i dodatkowe pojemniki ze środkami do odkażania dłoni. Największym wyzwaniem pozostaje jednak zabezpieczenie punktu obsługi oraz samego gabinetu kosmetycznego. Najlepszym sposobem jest instalacja idealnie dopasowanej antywirusowej osłony z plexi.

 

Czy osłona antywirusowa jest skuteczna w gabinecie kosmetycznym?

Odpowiednio zaprojektowana osłona z plexi może okazać się niezbędna w gabinecie kosmetycznym.  Do jej wykonania użyto wytrzymałego tworzywa, które jest idealnie transparentne, dzięki czemu przez cały czas można zachować kontakt wzrokowy z klientem. To ważne w punkcie obsługi, a wręcz konieczne w samym gabinecie podczas wykonywania zabiegu.

Przykład osłony antywirusowej dla stylistki paznokci

 

Osłona antywirusowa jest tak zaprojektowana, by mogła stać stabilnie, bez dodatkowych mocowań do podłoża. Zaprojektowano również specjalne wycięcia, dzięki którym można obsługiwać klienta. Ich rozmieszczenie i kształt zależą od przeznaczenia bariery, np. w osłonach z plexi do gabinetów manicurzystek dolne otwory są tak duże, że bez problemów mieszczą dłonie klientek na wygodnej podstawce.

Otwór w osłonie antywirusowej

 

Jak działa osłona antywirusowa?

Antywirusowa osłona z plexi jest mechaniczną barierą, która skutecznie chroni przed zakażeniem koronawirusem, a także innymi chorobami przenoszonymi drogą kropelkową. W przeciwieństwie do maseczek nie traci z czasem swoich właściwości ochronnych, a w odróżnieniu do indywidualnych przyłbic nie krępuje ruchów.

Dzięki wykorzystaniu do produkcji osłon antywirusowych specjalnego tworzywa, są one odporne na częste mycie i dezynfekcje nawet środkami, które zawierają mocno stężony alkohol. Osłony z plexi do gabinetów kosmetycznych nie odbarwiają się oraz nie matowieją w kontakcie ze światłem słonecznym czy promieniowaniem ultrafioletowym. Dzięki dużej wytrzymałości mechanicznej stanowią również doskonałe zabezpieczenie przed pyłem i ciałami obcymi, które mogą zostać wprawione w ruch podczas np. piłowania paznokci. Wszystko to sprawia, że osłona z plexi od producenta do gabinetu kosmetycznego to estetyczny i funkcjonalny produkt, który skutecznie zwiększa bezpieczeństwo klientów oraz komfort pracowników każdego zakładu usługowego.

Komentarze do wpisu (0)

Newsletter

Pina Parie

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl